Merhaba arkadaşlar kızlarım biri 2.5 diğeri 4.5 yaşında asla evde küfür edilmez kötü kelime falan kullanılmaz bu zamana kadar da ikisinde de yoktu. Bir kaç aydır mahalle ortamı olan bir yere taşındık burda çocuklar kız erkek Farketmeksizin aşırı küfür ediyorlar geçen gün büyük kızım kapıda oynarken ağzına s*çayım kelimesini duymuş bir iki defa söyledi babası çok kızdı ama küçük onu bir kere öğrendi ya sürekli söylüyor 🤦♀️ dışarda başkasinin yanında bile söylüyor bir de köpek ve popocuk diyor sürekli. Kayınvalidemlerle altlı üstlü oturuyoruz onlar söyledikçe ya çok tepki veriyor ya da gülüyorlar o da iyi bişey olmadığını anlıyor ama oyun mu yapıyor ne sürekli köpek dede köpek nene diyip duruyor artık gerçekten canımı sıkmaya başladı bu durum. O söyleyince büyükte ona söylüyor böyle saçma bir kısır döngü. Nası yapsak unutursak vazgeçirsek