Kızlar bebeğim tam 1.5 yaşında.
Memeye çok düşkün beslenmesi oldukça iyi ayrit etmeyen ve herseyi yiyen bir bebek kilo alımı önde ama gel gelelim ki bazen aşırı bunalıyorum mesela dün 5 dk da bir emmek istedi vermeyince ağladı emdi mi derseniz 2dk durdu arada emdi kalktı. Bu durumu gören eşim ve annem benceyeter zaten herseyi yiyor biraktir diyor ama vicdan azabı çekiyorum 2 yaşına kadar emsin birdaha bu bağ olmayacak çok düşkün diye.
Sizce ne yapmalıyım? Geceleri 1 kez emmek için kalkıyor gündüzleri 2-3 saatte bir emiyor gerçekten ama bazen de 5 dk da bir istiyor. Özellikle disardayken normal yemek dışında beni emmek isteyince üstümü çekiştirip meme meme demeye başlıyor siz nasıl yol izlediniz