Arkadaslar merhabalar. Bebegim 3 aylıkken sağlık ocağına götürdüm kontrol için. Bebegim 3-4 saate bir 90 cc mama içiyor. Bunu ebeye söyledim çok fazla olduğunu bunun hazimsizlik yaptığını, bagjrsaklarina zarar vereceğini, azaltmak gerektiğini ve kilosu da 5700 dü fazla olduğunu mamayi azaltmak gerektiğini söyledi. Sizin bebisleriniz ne kadar içiyor ben daha az verdiğim zaman bebegim doymuyor agliyor bunu ebeye söylüyorum anlamıyor. Sizinkileri durumu ne ? Kaç cc içiyorlar?