Dondurmalikahve bizim bi komşumuz var 5 yaşında çocuğu var, biz mesela akşam üstü 4 5 gibi kapı önüne çıkıyoruz arkadaşımla çocuklar oynasın falan diye, o komşumuz çocuğu yanımızdan alıp götürüyor uyutucam şimdi diye. Akşam ezanında uyaniyormus sonra da gece 12 1de falan anca uyuyormuş. Defalarca bırak uyutma artık diyoruz ama öyle alışmış yani bana çok saçma geliyor, bizim çocuklar orda oynarken o da yanımda gelme oynamak istiyor balkondan bakıyor annesi zorla sokuyor içeri gel hadi uyumaya diye