Çocuk gelişimciyim, 2 yaşında başladım kızıma scoot and ride kullanmaya. Ben globberları desteklemiyorum çünkü kendisinin bağımsız gezmesini ve kaslarını geliştirmesini istiyorum ebeveyne bağlı olanlar bana saçma geliyor bu yüzden. İlk başta oturma kademeli kullandı ve çok yavaş gidiyordu ayaklarını sürtüyordu kızıyordu “sen yaparsın, sen başarırsın” diye destekledik şuanda scooter boyunda atom karınca gibi geziyor 🙈😍