KucukPandisko2 11 aylık kızım var ! Aynı zamanda ders çalışıyorum 😂 yardımcım yok ve bebeğim çok hareketli! Ekran göstermek istemiyorum , siz çocuklarınızla nasıl vakit geçiriyorsunuz? Ve ya işiniz varken ne yapıyorsunuz
27ozlem KucukPandisko2 ay valla helal olsun ben iş bile yapamıyorum sen bi de ders çalışıyorsun ben çamaşır asarken veya toplarken mandallarla oynatıyorum yatak odasını toplarken eline çantalarımdan birini veriyorum onla oynuyor vs bi de mutfakta yemek yaparken her defasında güvenli olan farklı bir mutfak eşyası veriyorum onu incelerken işimi hallediyorum böyle böyle yapmaya çalışıyorum olabildiğince
Doruk20222 Ben de aynı ders çalışıyorum parka markete götürüyorum sıkıldıkça oğlumu hem değişiklik oluyo işleride onla yapıyorum mecbur bi şekilde yürüyor çok yoruldum ama