Cuma gününden beri hastaydım. Boğaz enfeksiyonu oldu. Emzirdigim için ilaç kullanamadım. Cumartesi ateşim de çıktı 39.5 kadar. Sonra yavaş yavaş toparladım, bugün çok daha iyiyim. Sütümü mü etkiledi anlamadım normalde dolu olduğunu hissederim ama bir kaç gündür cok yumuşak. Sıkıyorum süt geliyor ama acaba sütüm mü azaldı, nasıl çoğaltabilirim?