Femme1 eren_fatma molfıx 5 numara kullanıyorum 11 aylık oğlum kaç gündür geceleri sızdırıyor ıslak uyanıyor çocuk ne alıcam bende anlamadım
nazlii1_ Femme1 gece 12 de değiştiriyorum uykuda birde atletin çıtçıtlarini açık bırakın. Bizimde Bi ara her gece taşıyordu böyle buldum. Çözümü
Femme1 nazlii1_ işte ben degıstıremıyorum dırek uyanır 😂😂 bu sabah 6 da azcık zıbın böyle nemlenmış gibiydi degıstırdım hemen uyandı daha da uyumadı zaten hırçınlaştı çocuk alışkın değil ondan Ama zıbın da sıkıştırma yapıyor doğru bıde öyle denıyım
nazlii1_ Femme1 benimki uyanmadığı için sıkıntı olmuyor😁 birde öyle deneyin çünkü atlet sıkıştırıyor bez kocaman şişiyor sabaha kadar
mombarbie_ suheyla92 yumuşak değil tabiki molfix kadar kaliteli de değil ama sızma tasma ve pişik yapmadi fiyat olarakta daha uygun