Benim kızımda doğduğundan beri fazlaca kusuyor. Doktor reflü dedi ama kilo aldığı işin şurup vermeyeceğim dedi öneride bulundu ve 5. Ayda geçeceğini söyledi
Gazını iyi çıkarın
Reflü yatağı kullanın
Emzirirken dik tutun
Emziedikren sonra hemen yatırmayın gibi
Ama kızım iki gündür mukuslu kusuyor sanki içinde şeffaf sümüksü yapı var.
Buda reflüden midir acaba?bilen var mı?