aley_y225 Bebeğim 45 günlük 2 gündür emmiyor memeye yaklastiriyorum ağlıyor sizce neden çok üzgünüm 2 gündür böyle olan var mı lütfen yardım edin Googledan baktım meme reddi olur 2 ila 4 gün sürer diyor ama çok canım sıkkın lütfen bana yardım edin
tubasd aley_y225 bebeğiniz hayırlı olsun 🌸 Ayakta yaylanarak hafif gezerek memeyi tutturmayi deneyin uyku arasında uyku sersemiz beslemeye çalışın sudyeninize yada yakaniza bir oyuncak renkli bişey takip dikkatini çekmeye çalışın geçici bir süredir biiznillah merak etmeyin
aley_y225 tubasd Allah razı olsun öncelikle🥰deniyorum ayakta hafif yürüyerek ama ağlamayan çocuk ağlamaya başlıyor inşallah geçici bir süredir umarım teşekkür ederim