miran66 Her gören ne kadar küçük zayıf diyor bebekken dil bağı vardı emziremedim bi türlü ve sütüm kesildi yemeyen bir bebek mamasını bile zorla içiriyorum ek gıdaya da geçtik yedirmeye çalışıyorum 6 aylık şuan 6,2 kilo
feyzahmet miran66 formül süt mü içiyor sütünüz kesildiğine göre aslında onlar hemen şişiriyor bebekleri az veriyor olabilir misiniz
Deletedmom_115 miran66 doğum kilosuna göre evet kilosu az ama bence mama ile devam et ek gıdaya geçme. 1 ay boyunca aptamil öneriyorum bize çok iyi geldi. Bir de iyi bir doktor bulun hiçbir şey için geç değil
buketarici miran66 valla aynı sorun bizde de var mama içmiyor 4 aylık günde sadece 240 ml mam içiyor o da zorla ve de kusuyor ayda 200 gram almış zaten erken doğdu zayıftı
miran66 Napabilirim ki ben daha doktor da yaşıtlarından baya bi ufak olacak diyo herkes moralimi bozuyo kimse halimden anlamıyo
miran66 Deletedmom_115 aptamil denedim ama çok gaz yapıyordu ondan vazgeçtim siz aptamilin hangisini kullanıyorsunuz
edasnmz miran66 aptamil proseyneo kullanıyoruz biz normal aptamilde gaz yaptı bizede ama bunda hiç bir sorunla karşılaşmadık. Bebeğim 6 aylık
Deletedmom_115 miran66 canım dümdüz aptamil kullanıyoruz çeşitlerini bilmiyorum, biz çok masaj yapıyoruz günde en az 6-7 kez masaj yapıyoruz gazını çıkarıyoruz bi de sap simplex damla kullanıyoruz ondan mı bizde gaz yapmadı acaba