Merhaba güzel anneler ben uyku eğitimi demiyim ama bebeğimi 4 gecedir desteksiz uyutmaya alıştırdım şuan 1 yaşında bu arada ama gündüzleri hala ya emerek uyuyor yada sallayarak gündüz nasıl desteksiz uyutmaya alıştırılır bilemiyorum çünkü gece karanlık oluyor zaten bi süre sonra dayanamıyor ama gündüz uyumaz biliyorum oyun oynamak isteyecek nasıl yapabilirim bana yardımcı olur musunuz