Kızlar şampuanlarm aynı kullandıklarm aynı fakat 10 gündür inanılma saç dökülmem var ara ara saç diplermde yanma hissi oluyor ve hissediyorum saçlarm böyle çıt çıt dipten koptuğnu emzirmiyoem hamile değilim çok ısı kullanmam napmam lazm kafayı yicem dermotolojiye gitsem fayda görürmym verdiği şeyler işe yararmı kullandınız mı