Bebeğim 14 günlük ilk doğum yaptığımda meme ucum yoktu hastanede hemşireler silikon meme ucu ile tutturdu bi şekilde şimdide bıraktıramıyorum az da olsa uc çıktı sertleşti ama kazık kadar silikona alışınca meme ucu yumuşak geliyo maalesef varmı benim gibi olan? Çok üzülüyorum bu duruma sütüm azalıyo gibi geliyo sürekli. Dün silikonun ucunu çok az kestim doymuyodu çünkü sürekli aranıyo meme uçlarım acayip tahriş oldu meme vermekten kestiğimi de tuttu ilk garipsedi ama tuttu şimdi komple nasıl bıraktırıcam onu bilmiyorum. Daha cok kestiğimde oldu sonra onu asla almadı zamanla mı denemem lazım? Ya da Uç iyice nasırlaşıp cıkınca mı denemeliyim sizce? Çok ağlıyo memenin kendisini verince. Lohusalık depresyonuna bide bu eklendi. :( yardım edin :(