AselAksoy Doğum yapalı 5 gün oldu. Göğüs uçlarım yara oldu, emzirirken inanılmaz acıyor. Resmen ağlayarak emziriyorum 😔 bu durum ne kadar sürüyor ? Yaşayıp çözüme ulaşan kişiler yardımlarınızı rica ederim 🙏
Ikrazumra19 AselAksoy 15 filan surmustu benim karbonatli su yap her emzirme oncesi ve sonrasi sur gogsune kapali tutma zeytin yagi surebilir tahinin uzerinde biriken yag iyi geliyormus onu surebilirsin
Torchex AselAksoy her emzirmeden sonra yıkama gerektirmeyen lanolin içeren bir krem kullanın meme ucu kıyafetinize sürtünüp tahriş olmasın ve aynı zamanda hava alsın diye bir göğüs kalkanı edinin mümkün olduğunca meme ucunu kapamayın anne sütü sürüp açıkta bırakıp kurumasını sağlayın yaraların en büyük sebebi bebeğin sadece ucunu tutmasıdır mümkün olduğunca kahverengi bölümün tamamını tutturun geçiyor merak etmeyin geçmiş olsun sağlıkla büyütün
Sabina03 AselAksoy bende de öyleydi canım nemlendirici sürüp streç filmle kapata bilirsin göğsünü yumuşaltıcaktır 3 güne göğsüm tam iyileşmişti