Bugün kızımı 4 aylık kontrollerine götürdük. Bu ay 420 gram almış. Çok üzüldüm. Geçen ay 3 aylık kontrolünde 640 gram almıştı. Bu ay ben hasta oldum sonra kızıma gecti 1 hafta da o hastaydı. Bu yüzden mi oldu bilemiyorum. Şu an 6.340 gram olmuş. Ne yapsam bilemiyorum mama kullanmadık şimdiye kadar başlamakta istemiyorum. Ama bebeklerin en geç 5. ayda doğum kilosunun 2 katını da görmesi gerekiyor. Biraz endişelendim bir daha ki ay yetişemez doğum kilosunun iki katına diye 😔😔😔