ebruylmzyzk ikisini de bilmiyorum benim oğlanlar pipetle içmeyi daha 1 ay oldu öğreneli (3 yaş 10 aylıklar). Biz bir türlü pipetle içmeyi öğretemediğimiz için bardakla içmeyi öğrettik, gayet güzel içerler bardakla. Yeni yeni de pipeti öğrendiler, dışarıda süt falan alıyorum onu içiyorlar. Pipeti öğretin ama dışarıda içirtin öyle, evde bardakla öğretin derim