songul12 Kızlar bebeğim 3 ay 13 günlük bu sabah dönmeye başladı sırt üşüttü yatıyorum yüzü koyun dönüyor erken değilmi bunun için
Elfgrn songul12 her bebeğin gelişimi farklı ilerler benim kızım da 2.5 aylık yarım dönüyordu 3 4 arasında tam dönmeye başlamıştı normal yani
Ssude songul12 ilk dönmesini 2. Ay yapan kızım için erken değil. Kızım şu anda 6 buçuk aylık emekliyor ve ayağa kalkıyor. Her bebeğin gelişimi farklı. Merak etme 🥰
darkledi songul12 dönse bir dert dönmese bir dert Yani bebeğiniz bi gelişim gösterdi diye Buna niye erken diyorsunuz onu da anlamadım Sevineceğiniz yerde
lohusaserbeti Her bebek farklı ilerliyor canım benim bebeğim 3 ay 20 günlükken döndü arkadaşın 5.5 aylıkken döndü. 6.5 aylık sıralamaya başladı. Benimki 7 aylık emekliyor daha. Yani her bebek farklı ilerliyor
feyzaninemresi lohusaserbeti 8 ayını gecmis ve yüzüstü asla yatiramadigim emeklemeye asla niyeti olmayan bebem 🤦 ayakta tutunca totosunu sallayıp gülüyor 😂
lohusaserbeti feyzaninemresi ben de emeklemeden 9 aylık yürümüşüm kızım tam tersi emekliyor önemli olan sağlıklı olsunlar da gerisi boş
Ecekus_mom Benim bebeğim 4 buçuk aylık dönemiyor totosunu kaldırıp 😅 ne güzel gelişim göstermiş maşaallah
feyzaninemresi lohusaserbeti aynen öyle, oğlum doğduğundan beri asla yüzüstü durmuyor oturmaya çalışıyordu kucağımda dik tutayım istiyordu hala dik durmak istiyor ben de yormadan destekliyorum elimden geldiğince 🤷 kızım emekledi fiti fiti gelirdi peşimden 😂
Kelebekakkor99 songul12 sevineceginiz yere endişe ediyorsunuz o dönmeyi bekleyen çok anne var bende dahil bebeğim 11 aylık hiç dönmüyor nankörlük yapmayın 😪😪😪 bebeginiz ne güzel gelisiyo
Umisko songul12 2,5 ta dönmüştü 1 yaşında şuan hareketli bir bebek , her bebeğin gelişimi farklı doktorumuz normal demişti
Burculicee songul12 zamane çocukları için hiç birşey erken değil benim oğlumda dönüyordu o zamanlar 5 ay 12 günlükken dişi çıktı
beceriklianne42 songul12 benim oglumda öyle cnm 3 buçuk aylikti başladı donmeye şimdi 4 aylık iyice dönüyor tek kol kurtaramıyor oda olcak ons zamanla..çok hoşuma gidiyor böyle cabasi