Meri-Mel Kızım 18 ay 14 günlük henüz konuşamıyor bez için erken diye düşünüyorum fakat var mı bu aylarda bıraktıran acaba 🤔 Nasıl anladınız,başladınız ,yol aldınız?
Ronron Meri-Mel benim oğlum 22 aylık bende düşünüyorum bıraktırmayı ama korkuyrumda hazırmı değilmi acaba diye
Zlm Meri-Mel 2 yi bir kaç ay geciyodu ben biraktirdigimda hiçbir belirtisi yoktu eğitime hazır diyebileceğimiz. Birkaç güne cişine alıştı kakası için bayağı çektim ama onada alıştı bir iki ay sonunda
Bugleminannesi28 Meri-Mel 18 aylık kızım 17 aylikken basladik çişini tamamen tuvalete yapıyor kaka da arada yetişemiyor diye kaçırıyor ama düzeltmek üzereyiz. Bebeğinizin verdiği sinyaller çok önemli ona göre ilerleyin kızım bezini istemiyordu çekiştirip duruyordu kakasi gelince anne kaka diyor çişi gelince anne çiş yapıyım mı diyor. Ee haliyle lazimlik aldım klozet şeklinde yapıyor yaptıktan sonra kapağını kapatıp kendini alkışlıyor her çiş ve karadan sonra annecim çişin veya kaka gelince bana söyle tuvalete yapacaz tamammi diyorum. Tamam diyor bu şekilde ilerledik ve oldu gibi❤️
Bugleminannesi28 Meri-Mel üzme canım kendini daha erken zaten benim kızım sinyalleri verdi diye başlama kararı aldım benim elimin kızı 3 buçuk yaşına girecek haziranın 15 inde daha yeni tuvalet eğitimi vermeye başladı oda zorla her seferinde altına kaçırıyor yapmak istemiyor yani önemli olan bebeğinizle iletisiminiz. Şimdiden mesela her altını açtığınızda aaa annecim kaka yapmışsın veya AA çiş yapmışsın diyin çişi kakayi ayrıt etsin lazimlik alabilirsiniz başlatmayın tabiki ama evde dursun mesela altında bez olsa bile onun tuvalet olduğunu bilsin siz her lavaboya gittiğinde beraberinde götürün onu da bez varken altında lazimligina oturtun tanısın
Meri-Mel happymomk Yok zaten düşünmüyorum sadece acaba benim kaçırdığım bir durum var mı işaret diye sordum çünkü ne kaka ,çiş diyebiliyor ne bezinden rahatsız ne bilim hiç bir işaret yok
Zlm Meri-Mel çişini 3 4 gundeogrendi zaten ama bazı çocukların kakalari ile sorunu oluyo arkadasimin ogluda öyleydi bir ayda alışmış oda. Yapamak istemiyodu agliyodugelince geldi diye ağlayıp yapmicam diyodu tutabildigi kadar tutuyodu 2 gün 3 gün
happymomk Meri-Mel ben mesela gecen sene 2 defa denedim. Oğlum 2 yaşındaydı kakasını gizli yapıyordu bezinden rahatsız oluyordu falan ama ikimizde hazır değildik olmadı. Bu sene denedim çok şükür çok kolay atlattık. 1 hafta oldu çişini de söylüyor kakasınıda
Meri-Mel Bugleminannesi28 Kaka nasıl yapılır diyorum oturuyor o pozisyonda ,tuvaletini de o şekilde yapıyor yapacaksa anlıyorum ama işte henuz söyleme yok çünkü konuşmuyor söylenen herşeyi anlıyor sadece biraz daha zaman var sanki insAllah basaracagiz çok teşekkür ederim yorumunuz için 🥰❤️
UrbanMom Meri-Mel bebegim cok kucuk bir fikrim yok ama internette gormustum merdiveni kendisi cikip inebiliyorsa hazir demekmis