Ess92 Memnun musunuz? Bunu kullanan bebeklerin hepsi su yüzeyinde desteksiz duruyor. Gerçekten öyle mi yoksa reklam göstermelik mi?
Hamburgerr Ess92 aşırı aşırı memnunum 3 yaşta aldım ama keşke daha erken alsaydım bize ihtiyaç duymuyor suda onu taşımak zorunda kalmıyoruz çok rahat
Asyaveannesi04 Ess92 çoook memnunum 2 sene önce aldım yatırımlık diyebilirim geçen sene sudan çıkmadı onunla yüzmeyi öğrendi diyebilirim şuan 29 aylık bu senede onu kullanacağız ve baya sene kullanılacak evladiyelik bir ürün
Adenkom Benim arkadaşımın bebeği kullanıyordu 2yaşında yoktu bu kolluklar sayesinde yüzmeyi öğrendi resmen, bubyaz için bende aldım 15aylık kızıma bakalım 🙈