pellini arkadaşlar ilk dozlarımızı 3 aylıkken olduk ikinci dozlarını 5 aylıkken yaptırmam gerekiyodu hastalanınca yaptıramadım şimdi 6 ayın dolmasına 5 gün kaldı 6. aydamı yaptırıcam bi problem olurmu acaba
Deletedmom814 pellini menentij ilk dozunu iki gun once yaptirdim 8 buucuk aylikken.2. dozunu 13. aylikken 3. dozunu 2 yasinda yaparız ates oluyo doktor dedi canim. rotayi 5 ve 7 ayinda yapildi
zeynepzeze Bence en iyi cevabı doktorunuz verir. Belki yanlış bir şey söyleriz siz doktorunuza danışın