Benguu_72 Benguu_72 uyku tulumu 2,5 tog 3_4 yaş Peluş tulum içi dışı peluş 3_4 yaş sıcak tutuyor İksini 500 veriyorum 🙏
Denizkiziyiz Benguu_72 hayırlı satışlar dileyerek ikisi 500 2. El için çok değil mi ? Sadece merakımdan sordum ? Yoksa piyasası bu kadar mı
Benguu_72 Denizkiziyiz sadece kırmızı olanı 750 almıştım ikisinin fiyatı bu zaten kışın tulumlar pahalı oluyor hem pazarlık payı var ürünlerimde 🙂