Merhaba kızlar biz emzirmeyi sonlandırma dönemindeyiz. En son dün sabah emzirmistim. Göğüslerim hala çok şişmedi. Ben göğüs ağrısından çok korkuyorum. Kaç gün şişmeye devam eder? Ya da benim sütüm pek yokmuş en fazla bu kadar mı şişer? Ne zaman geri çekilir? Bilenler beni bir aydınlatsın lütfen 🍀