Gizmuss Kızlar bugün bir yaş kontrolüne gittik boy kilo baş çevresine baktı ama kan tahliline gerek yok dokuzuncu ayda bakılmış dedi D vitamini ve demir ilacı kullan veya kullanma da demedi ne zamana kadar kullanılıyor
Tosbaninannesi Gizmuss kan tahlili yapması gerekiyordu ona göre demir ve d vitaminini kullan yada kullanma demesi gerekiyordu bizde demir ve b12 takviyesi demişti
Deletedmom_111 Gizmuss bizimde perşembe günü 1. yaş kontrol var. Ama doktorum kan tahliline göre d vit ve demire devam edip etmeyeceğimizi kararlaştırız demişti.
Lolik Gizmuss demir 1 yaş d vit 2 yaşa kadar demişti doktor. Bizim 1.5 yaş tahlillerinde vitaminlerde sıkıntı çıkmadı ama d vitamine devam ediyoruz
Gizmuss Lolik Sağ olun teşekkür ederim ben de öyle düşündüm peki size bir yaştayken kan tahlili almışlar mıydı
sonbezbukucu bütün drler dviti 2 yaşa kadar öneriyor sizinki neden öyle dedi anlamadım. kan değerleri de normalse kan ilacını bıraktırıyorlar.. yaz geldi diye belki dvite devam edememiş olabilir ama bence siz dvite 1 sene daha devam edin
Lolik Gizmuss ben 9.ayda yaptırmadığım için 1 yaşta yaptırmam gerekiyordu ama üst üste bir şeyler oldu gidemedik 1.5 yaşta yaptırabildim