Selam kızlar 👋 derdimi anlatayım belki çözüm bulursunuz
Evlendim evleneli oturduğum evde sürekli karabasanlar geliyor, özellikle eşim evde yokken geliyorlar. Ne yaptıysam gecmedi hamilrligimde bile rahat bırakmadılar, bi süre gecmişti bu aralar tekrar basladı acıkcası korkuyorum, evi sirkeli suyla silmek, bakara süresini acmak bunları yaptım. Korktuğum sey sürekli tabıdıklarım kılıgında evde dolanıyorlar uyurken hissediyorum bunu. Bunu yaptım kurtuldum dediğiniz bir şey var mı