@“yeliz87”#p31275728merhaba .. benim de başıma gelen sorunları yaşayanlara özellikle cevap yazmak istiyorum.. benimde o dönem çok döküldü ve hayatımda ilk defa saçlarım incecik kaldı takviye imom latte kullanmaya başladım ve dermaroler aldım saçımı hafifçe onunla tarıyorm ve biberiye yağı sıkıyorm durulanmıyor . Şuan bir sürü tutam tuam bebek saçlarım çıktı uzadıkçarında baya normale dönecek saçım belli :) tavsiye ederim deneyin bi