UrbanMom bu taşıyıcılık testi canım,ben farklı bişey için kan tahlili vermiştim fakat demirim 50 den 18 düşmüş yüksek derece iltihabim çıktı ve kan değerimde düşmüştü doktor talesemi testi yaptirdin mi anemi şuphen var dedi ben testi yapmama rağmen sonuçlanmadı bu yüzden yaptırdım,eğer taşıyıcılık vs baktırmak istersen sağlık ocağı yaptırıyor o yüzden yazdım canim sana