basakhanim34 Sağ Kulağım tamamen kulağı hiç geçmiyor. Doktorun verdiği antibiyotiği alıyorum 5 gündür. Hiç düzelme yok. Ne yapabilirim?
CaninannesiCemre basakhanim34 Damla da verdi mi ?? Aslında antibiyotik sonrası 2 günde düzelmesi lazım
CaninannesiCemre basakhanim34 Damla da damlatın bence o klasik kulak damlasından tıkanıklığı önler en azından..
neolmusyaani basakhanim34 sen antibiyotigi yinede ihmal etme kullan doktorun dediği süre boyunca kontrole falan gitmeni söyledi mi peki
peri001 Qulak diye bitkisel bir damla var rahatlatıcı ve kir sökücü yeşil olan tavsiye ederim ağrı varsa dindiryor