Merhaba arkadaşlar
Bebeğim 14 aylık gece beslemesini kestim 10 kere falan uyanıyordu emmek için ama 11 gün oldu bugün hala 6-7 kez uyanıyor bu böyle devam eder mi yoksa düzelir mi?Uyandığında su veriyorum uyuyor yani artık meme diye direnmiyor ama yine de uyanıyor.