Arkadaslar merhaba
6.5aylik bebegim var..bu dogumdan sonra 4.adetim.. ama bitmek nedir bilmiyor tam 7gun surdu tam bitti derken iki gun sonra kucuk kucuk lekelenmeler geliroyr bazen kahverengi bazen kirmizi..bugun yapis yapis geldi sumuksu doktora randavu aldim ama randavuya daha cok var..neyin nesidir sizin basiniza geldimi… Bugun 16gun oldu… Deli olcam artik… Dogum sonrasi ilk adetimde bile bukadar uzun sure gelmemisti 7 gun normal adet olmustum bi iki gun de lekelenmem suruyordu.. hamileyimmi acaba desem tuplerim bagli ve esim yurtdisinda onceki adetten beridir iliskiye de girmedik adam 1aydir yok.. anlam veremedim.. sizlerinde basina geldi mi bu durum