Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 buçuk aylık demiri çok düşük çıktı. İlk önce bestiron sonra mikrofer kullanıyordum. Ama doktor bunlar fayda etmediği için bıraktırdı. Yerine feiron isimli bu damlayı verdi günde 20 damla. Araştırdım ama hiç duymadım adını. Bunu kullanan veya hakkında bilgisi olan varmı acaba ?