2AngelMom
Sizinki ile aynı ,hatta dedim oğlumu anlatıyorsunuz sanki 🤗😅 tabi biz erkek bebiş olduğumuz için iş makinesi oyuncaklarına ,kamyonları çok seviyoruzz,dışarda görünce onları çok heyecanlanıyorr huuuuu huuuu onların adı :) bir de scooter aldık 4 tekerlekli Decathlondan şimdi onu sevdi baya,ona biniyor 🙏