Kdrytopcu Merhaba tatliş anneler🥰 sezaryen sonrasında doktor conturaktubex krem verdi. Düzenli kullanıp bu kremle izi geçen var mı acaba🤷🏻♀️
Poyraz-bebek21 Kdrytopcu allstar diye bir kremde doktorum bana verdi kullandim bitene kadar bidahada almadim daha 2.5 ay oldu hala iz var ama gecmesi 1 seneyi buluyo zaten
Ikrazumra19 Kdrytopcu kremin adini hatirlamiyorum ustunden 17 ay gecti cnaim ama benim hic iz yok yani sezeryan oldugum belli bile degil ama hangi krem dersen hatirlamiyorum
suesmom Kdrytopcu sizlerin dikis yerleriniz nerede acaba 🙄 benim öyle bı yerdeki iz kalsa bile umrumda olmaz o yüzden soruyorum yanlış anlamayın 😊
Niloss Kdrytopcu ben de anlayamadım. Zaten çok aşağıda izi geçmese ne olcak ki? Benim hoşuma gidiyo o izin orda olması hatta. Sizi niye rahatsız etti ki?
Melisada Kdrytopcu benim 5 ay oldu iz hala çok belirgin koyu renkte bir yılı bulur diyorlar ama geçmese de çok umrumda değil bebegimden hatıra ❤️😊😊