Kızlar merhaba bebeğim 6 ay 20 günlük avent biberon kullanıyorum emziği 3 noydu 6+ olanı ile değiştirdim ama mamayı 5 dk da yutuyor çok hızlı bitiriyor normali mi bu acaba ?? Korkuyorum yani çok hızlı içtiği için sorun olur mu birde emziklere ayirttten delik açılma için yer varmış burda bi kaç eski postta okudum varmi böyle birsey öyleyse 3 no da delik açıp kullanırım 🤣