kibritci_kiz Deletedmom_289 teşekkür ederim ilk gebeliğimde çok aşırı olmuştu ama şimdilik bunda ara ara oluyor çok rahatsız edici şekilde değil ilerleyen zamanda artabilir belki bilmiyorum
usenmedimyaptimbirvelet kibritci_kiz gözün aydın olsun çiçeğim rabbim evladına sağlıcakla kavuştursun
kibritci_kiz kalmaz evet sezaryen ile yapmıştım doktorum tamamen iyileşmişsin hiçbir problem olmaz dedi. Sadece iki doğum arası az olduğu için ssvd olmaz yine sezaryen ile doğum yapman gerekiyor dedi