bsy2302 Bebeğim 3 aylık öksürükten boğulacak gibi oluyor aferin kullanıyor ama faydası yok gibi artıyor gibi geniz akıntısı varmış ama hiç nefes alamıyor buhar makinası çalışıyor soğan karanfil koydum başına faydası olmadı 😣
lceLady bsy2302 Şırınga ile burnunu saglı sollu sıkın Sonra bebegi hızlıca alın sırtından asagı hafif sert vurun ne var ne yok cıkar o zaman daha rahat eder bebek
hsenamt bsy2302 burun için sinomarin(tuzlu deniz suyu) kullanın ya da serum fizyolojik. burnunu ve nefes alıp vermesini rahatlatır
nazzliiii bsy2302 bir tatlı kasıı saf zeytinyag icirin bi cay kaşıgı pekmezle tereyag kaynatıp ılısın içirin
yasemincanakci bsy2302 umarım pekmez vs icirmedin. İlk 6 ay sadece anne sütü yeterli olmazsa mama. Su bile degil
bsy2302 lceLady hsenamt Serum fizyolojik de kullanıyorum ama hırıl hırıl öksürükten uyuyamıyor bile 😣
lceLady bsy2302 Cok tıkalı demek ki Kac kez yapıyorsunuz bilmiyorum ama bir kerede bikaç kez, günde üç dört kez yapın derim
nazzliiii bsy2302 evet iki az yapın 4 kere burnu acılsın korkmayın cekin iyice ama baskı uygulamadn cekin tahriş olmasın
hsenamt bsy2302 biz günde 3 defa burun temizleme, 2 defa da buhar veriyorduk. serumun zararı yok zaten. hırıltısını duyarsanız serum verin bence. çok ciddi ise doktora götürün ilerlemeden inşallah
lceLady bsy2302 Evet daha fazla yapın ki rahat etsin bişey olmaz korkmayin. Kan gelirse endişelenmeyin qma o an bırakın yapmayi Aspiratör yerine sadece sırınga tavsiye ederim sonuc daha iyi oluyor birde özellikle duş sonrası sinüzler yumuşuyor o zaman daha etkili
gulsaherdemcibal bsy2302 bnmkide oykeydi fazla yapinca daha kotu olmustu enson hastanede hava verdiler
nazzliiii bsy2302 kızıma hastalandıgı zmn öksürünce evde dogal şeyleri arastırıp yapıyorum sogan karanfil , dut suyu keciboynuz bunları kaynatıp ılıyınca içirıyorum
Turan2211 Doktorumuz bize 3 aylıkken burnu çok tıkanmıştu ara ara ökdürüyodu bu durumlarda 2 saatte bir temizleyin burnunu dedi sürekli tıkanır çünkü öyle yapmıştık bir de serumu dolapta soğutup öyle buhar verin demişti oda işe yaramıştı
yenianne1721 bsy2302 Hayır lütfen denemeyin. Bebeğiniz daha çok küçük. Bol bol emzirin burnunu temizleyin buhar verin mümkünse hava aldırın Allah’ın izniyle geçer korkmayın. Ama zeytinyağı yok pekmez lütfen bebeğinize daha çok zarar verirsiniz
nazzliiii yenianne1721 ne cahil birisin yaaa kusura bakmada 😂😂 saf zeytinyag yararını bilmeyecek kdr cahilsin üzüldüm cocuguna zeytinyagdan pekmezden haberi olmayan bi anası var tüh abicim git bişilrr ögren yaa annenden falan da görmedin etmedin eskiler iyi bilir
yenianne1721 nazzliiii Senin seviyene inmeyeceğim. Ben de çocuklarıma zeytinyağı pekmez veriyorum özellikle boğaz enfeksiyonlarında. Ama üç aylık bebeğe vermiyorum. Ayrıca çocuğuma üzüleceğin birşey yapmıyorum ben. Lütfen karşınızda bir anne olduğunu unutmayın. Her anne çocuğu için en iyisini ister ve yapar. Kulaktan dolma bilgilerle değil ben araştırarak okuyarak öğreniyorum .
bsy2302 yasemincanakci merhaba teşekkür ederim tekrardan sorduğunuz için ☺️☺️ ekstra hiçbir şey vermedim başka bir doktora gittik nebülazatör vermemizi buhar önerdi çok şükür geçti yalnızca izotopik su ile ☺️🫶