EcreElvan Merhaba arkadaşlar, öğretmenin doğum iznini en uyu şekilde kullanabilmesi için en mantıklı hangi ayda doğum yapmalı?
OncedenGurme EcreElvan en mantıklısını bilmem de Ağustos olmamalı 😄 37’ye kadar çalışabilir raporu aldım ama yaz tatiline denk gelince hiçbir etkisi olmadı. Ağustos’ta doğum yaptım. Daha Ekim’de iznim bitti 🤷🏻♀️
Canda EcreElvan herkes bahar diyor ama bence kış ayı ideal şubat mesela okulu raporla falan son dönemlerini kapatırsınız bebek 7 aylık oluyor en azından
moommyyy EcreElvan martta doğum yapıp 37 ye kadar çalışırsanız yaz tatili ile birleştirebilirsiniz doğum izninizi
Bebegim38 EcreElvan Mart harika, ben kasımda ve mayısta doğum yaptım izinlerim hep tatile denk geldi ve yandı
haticeedeniz Ben martta doğum yaptım. 32.haftada izne ayrıldım. 8 Haziran’da iznim bitiyor. Son haftayı da bir şekilde geçireceğim artık. 1 hafta daha çalışsaydım iznim tam denk gelecekmiş aslında.
kedilivebebekli_ Bebeğim 10Nisanda doğdu, 32.haftada iznim başladı ve bitiş haftası tam okulların kapanışı 14Haziran. Hafta olarak hesaplandığında en mantıklısı Nisan olarak planlamıştım, doğum izni ile yaz tatili birleşti ☺️
annesininbebisi Martta doğum yaptım iznim 6 haziranda bitiyor son hafta biraz sıkıntı oldu sadece onun dışında yaz tatiline denk geldi çok memnunum. Mart nisan çok ideal izinlerin yaz tatiliyle birleşmesi için.
snyck EcreElvan subat mart en iyisi 😄 ben nisanda doğum yaptım birkaç hafta boşa gitti subat olunca hazirana yetmez belki ama onda da rapor falan almak kolay olur 2.donemi kapatmakta okulun yeni öğretmen bulması açısından iyi olur
2123d Ocakta doğum yaptım 32.haftada izne ayrıldım kasımda iki heyetle dönemi kapattım eylülde başlayacam