Uuy Bugün başlayacağım yoğurt verdim smdi patatese gececgm doğru olur mu. Ayriyeten bir tatlı kaşığı 3 gün kuralı ile deniyor. Sadece bir öğün mu tatlı kaşığı vereyim yoksa sabah öğle akşam toplam 3 tatlı kaşığı 3 gün boyunca böyle mi yapayım sizce
Ikrazumra19 Uuy bi ogun sadece 1 tatli kasigi benfe patatea once habuc kabak deneyin sinra patatesi denersiniz patatesin yutmasi zor oluyor birde kabiz ypabilir
Dilocan33 Uuy bizde yeni basladik yogurtla ve patatese gectik ezince biraz haslama suyundan koydum yumusak kivamli olmasi icin. Kabizlik icinde azicik zeytinyagi damlattim. Tek ogunde cay kasigi ile basladik.
pilavustutavuk Burda bi bayan 3 öğün vermis. Çay kaşığından başlayıp artırarak. Ama bende tek öğün veriyorum. Tadımlık diye. Sonra yoğurt akşama doğru meyve püresi veriyorum
Uuy pilavustutavuk anladım bende tek öğün vereyim ben günde sadece bir tane veriyorum bakalım alerji olarak anlayalm bende siz gibi akşama meyve püresi sabah patates ezmesi diye giderim
Uuy Dilocan33 patates kabız vs oluor diye bende havuç verdim bugün hasladim direk çatalla ezdim suyunu katmadim. Bir tatlı kaşığı verdim ben de zeytin yağı döküp bakalım yarında vercem sonra patatese geçeyim en iyisi madem
Dilocan33 Uuy bende patatesten sonra havuca gecicem insallah sonra kabak derken meyvelere geceriz insallah.
pilavustutavuk Uuy patatesi mutlaka sulandirin bebeğime ilk verdiğimde boğazında kaldı,cok korktum. Anne sütü ile de açabilirsiniz. Bir iki damlada zeytinyağı damlattim.