Benim kızım çok gazlıydı 5,5 aylıkken alerjisi patlak verdi bununda etkisi olduğunu düşünüyorum.şu an 6,5 aylık kendi çıkarıyor ama hala geceleri arada uyanıp yüzünü gözünü kaşıyor kendi çıkarana kadar huysuzluk yapıyor ☺️ ben çareyi hep yüzüstü bırakmakta buldum bide gaz masajı.