happymuti defne24- şuna 3 aylık bebeğim 1 haftadır gaz sancısı yok ama gazını biz çıkarıyoruz kolaylaştı artık hemen sıvazlamayla çıkarıyor
hndathn defne24- bebeğime göre değişir. Benim oğlum kolikti 7 ay cebellestikten sonra 8. Ayda rahat ettik artık kendi işini kendi gördü kolik sancıları son buldu.kizimda ise 2 aydan itibaren hiç yardıma ihtiyacı olmadı kendi halletti