Kızlar biz iki buçuk aylığız ve Molfix kullanıyoruz. Ancak içeriği değişti ve sızdırma yapıyor deniyor. Şimdi yeniden bez alacağız normalde stoklamistim bitti. Molfix değiştiği haberleri, sızdırma yapıyor haberleri çıkınca bu sefer almalı mıyım diye şüphelendim. Şu an yeni Molfix alıp kullanan var mı ya da bez değiştirirsem ne almalıyım sızma koku yapmayann