Kızlarrr bebek görmeye kalabalık misafirlerim gelecek,yalnızım ve 1-2 gün önceden ikramlarımı yapmaya başlayacağım,size sorum
1)Gül böreğini 2 gün önceden yapıp buzdolabına koysam o gün pişirsem olur mu???
2)poğaça ve kurabiyeleri o güne bırakayım diyorum yumuşamasınlar diye,
Ve menüm şöyle,etimek tatlısı,elmalı kurabiye,peynirli poğaça,patatesli gül böreği,
4 çeşit yeterli mi sizce,zamanım kalırsa bişeyler daha yapayım diyorum