Sağ Göğsümde doğumdan üç dört gün sonra süt birikmişti ucu çatlak olduğundan tam sağıp boşaltamamıştım ve bir kitle oluştu dr gittim iyi de olsa kötü de olsa almamız gerek dedi ben belki geçer diye bekliyorum
Ama bu göğsümdeki yara acı hep tekrarlıyor diğeri 30 günde iyileşmişti bu ise hep sıkıntılı ne yapacağım bilmiyorum