Herkese merhaba… 50 günlük bebeğim var. Bebeğimin bir sıkıntısı var ama anlayamıyorum bir türlü;
Gündüz her emzirme kusuyor peynir kesiği görünümünde ve ağzı kötü kokuyor
Çoğu zaman beni emerken karnı gurulduyor
Kakası sarı hafif mukuslu
Uyanık olduğu zamanlarda sürekli huzursuz ve ağlıyor
Sırt üstü durmayı sevmiyor huysuzlanıyor, oto koltuğunda ve mamaroo da bile durmuyor
Uyurken göğsümde dik olarak uyuyor, sırt üstü yatırdığım anda uyanıp ağlıyor
Kilo alımında sorun yok ama.
İlk zaman kolik sanmıştım uyanık olduğunda sürekli ağladığı için ama kolik belirtilerini sanırım çok karşılamıyor. Bu belirtileri yaşayan var mı? Uyanık olduğu her an huzursuz şekilde ağlaması beni çok üzüyor. Kucağa almak da çözüm olmuyor çünkü.