Esoz1110 kız yazıkonakta oturuyor bizimkiler 2500 ödüyor oda tanıdık diye ama normal biz geçen yıl tayin olduk çatal Çeşme tokide oturuyorduk geçen yıl çıktık biz adam 5 bine verdi kiraya tokiyi yanı içindeki kiracıysa zam az oluyor ama bu kadar da az değil bari 5 bin falan yapın durumları yoksa da bu kayınbabanın yanlısı memur vs verecektiniz en kötü 9 10 otururdular canım su an için sahıbınden bakın kiralar hep full en ahırdan ev bile 4 5 bin Elazığ da tokiler 7 8