Esoz1110 gecekonduda oda tutamazsın…
3 tane avmnin arkasında 2500 e oturuyorlardı
Çıkardık 13 bin kirası şuan hatta yine az 20 bin civarı olmalıydı beklemeyelim diye uygun tuttuk
Biz hesabı kapatmıştık adresimizi bulup ptt ile göndermişler, teslim almayıp geri gönderdik.
Kiracımız olduklarını reddetmiş olduk böylece
Dediğim gibi avukata danışın ama şunu söylim tanıdık olmasına rağmen 150 bin gibi rakamlar ödedik mahkeme ve çıkarma için
O yüzden önceden tam tutarı konuşun derim