Mrblar 4aylık oğlum var. 35+2 de doğum yaptım doktorumuz erken doğduğu için 1 ay geriden geldiğini söyledi. Yani şuan doğum tarihine göre 4 aylıkken aslında 3 aylık olarak değerlendirilmedi dedi. Ek gıdaya nezaman başlamam gerekir böyle bir durumla karşılaşan varmı? 4ay bittiğinde elma suları gibi çok az tadımlar yapabileceğim söylenir aslında sıkıntı oluştururmu?