1Gokturkannesi Oğlum 26 mayısta 2 yaşına girdi sütten kesiyorum artık ama başta o kadar çok mastit olmuştum ki çok korkuyorum. Dün bıraktık 1. günümüz. Göğsüm dolmaya başladı akşam çok az sağdım. Mastit olmamak için ne yapabilirim tecrübeli anneler?