Arkadaşlar bebem 6. Ayına giricek. Gece uyandığı zaman emzik veriyorum ilk etapta. uykuya devam ediyor. Mamayı emziği versem bile ağlıyorsa yapıyorum. Eskiden her uyandığında mama yapıyordum 30cc içip geri uyuyordu bende böyle bir karar aldım emzik olmasına rağmen ağlıyorsa yapıyorum mamasını öyle hepsini içiyor. Ama sabah kalkınca da aç mı kalıyor acaba yanlış mı yapıyorum diye düşünüyorum. Sizin fikirlerinizi de almak istiyorum