aselikoot 3 senedir kullanıyorum,taş gibi. Sadece bu aralar şarjı daha az gidiyor gibi hissediyorum. Ama ben normal bir süpürge kullanıcısı değilim. Ev günde 3 kez kesin tam tur süpürülür. Onun dışında da küçük ince uçlu ağzı hep takılı ve benimle evin içinde sürekli gezer 😂 hor kullanılıyor yani, bir tek akşam 10dan sonra dinlenebilir. Ona rağmen harika götürdü. Normal bir evde çok daha uzun ve performansını kaybetmeden kullanılabilir